Moje Sprawy

Informacje o stanie przyjmowania spraw, kolejności załatwiania lub rozstrzygnięcia

Wszyscy interesanci, którzy po 1 stycznia 2004 r. będą załatwiali sprawę w Urzędzie Gminy Jabłonna będą mogli uzyskać informacje o stanie i kolejności ich załatwienia lub rozstrzygnięcia.

Aby uzyskać taką informację interesant powinien wysłać zapytanie pod adres: urzad@jablonna.pl , podając imię i nazwisko osoby składającej zapytanie, numer złożonej sprawy, datę jej złożenia oraz informacje, czego dotyczy dana sprawa lub poprzez platformę ePUAP. Po niezwłocznym przygotowaniu odpowiedzi urzędnik zajmujący się daną sprawą udzieli stosownej odpowiedzi w formie elektronicznej na wcześniej podany adres poczty elektronicznej.

 

Wytworzył:
Udostępnił:
Administrator Techniczny
(2004-02-18 15:46:12)
Ostatnio zmodyfikował:
Administrator Techniczny
(2016-12-01 13:54:51)