☰ Menu Prawe Menu ☰
Urząd Gminy Jabłonna
Grafika zawierająca herb Urząd Gminy Jabłonna

Czwartek 29.07.2021

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

Referat Zamówień Publicznych

Referat Zamówień Publicznych

tel.: 22 767 73 32

Kierownik – Marcin Olejnicki

Pracownicy Referatu:

Główny Specjalista ds. zamówień publicznych:  Lech Sikorski

Inspektor ds. zamówień publicznych:  Anna Kieliszczyk

Referat Zamówień Publicznych podlega bezpośrednio Zastępcy Wójta Gminy Jabłonna

Do zadań Referatu należy:
Prowadzenie całokształtu zadań zakresu zamówień publicznych - przygotowanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego dotyczących dostaw, usług lub robót budowlanych według potrzeb zgłaszanych przez komórki organizacyjne urzędu gminy, zgodnie z zasadami i trybem określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych i aktach wykonawczych, przy współpracy i udziale przedstawicieli tych komórek, a w szczególności:
a) ustalanie właściwego, zgodnego z przepisami prawa, trybu udzielania zamówień publicznych;
b) przygotowanie projektów zarządzeń Wójta w sprawie zamówień publicznych;
c) przygotowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia i projektów umów, przy współpracy merytorycznych komórek organizacyjnym urzędu gminy wnioskujących i realizujących planowane zamówienie;
d) opracowanie regulaminów, procedur i zasad w zakresie udzielania zamówień publicznych w Urzędzie;
e) analiza stosowanych procedur i wnioskowanie o wprowadzanie odpowiednich zmian;
f) przygotowanie dokumentów niezbędnych do prac Komisji Przetargowej, w tym organizacja techniczna posiedzeń komisji dotyczących wyboru wykonawców (wraz z odpowiednią merytorycznie komórką organizacyjną Urzędu) w zakresie i według zasad określonych w przedmiotowych regulaminach;
g) opracowanie dodatkowych wzorów dokumentów, w zakresie nie uregulowanym przepisami Prawa zamówień publicznych, których zastosowanie usprawni przebieg postępowań o zamówienie publiczne i udzielanie zamówień;
h) zapewnienie terminowego opublikowania informacji i ogłoszeń związanych z udzielaniem zamówienia w miejscach wskazanych w ustawie;
i) współpraca z Urzędem Zamówień Publicznych oraz Urzędem Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich, przygotowywanie wystąpień do Urzędu Zamówień Publicznych w zakresie wynikającym z przepisów prawa zamówień publicznych;
j) prowadzenie rejestru zamówień publicznych realizowanych przez Gminę;
k) sporządzanie wymaganej sprawozdawczości w zakresie realizacji Prawa zamówień publicznych;
l) kompletowanie i przechowywanie dokumentacji dotyczącej prowadzonych zamówień;
m) prowadzenie procedur postępowania w sprawie udzielenia zamówień oraz wyłonienia wykonawcy zgodnie z zapisami Regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość szacunkowa nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości 30 000 euro;
n) prowadzenie rejestru zamówień o wartości nieprzekraczającej 30 000 euro.”

 

Wytworzył:
Udostępnił:
Administrator Techniczny
(2007-12-10 14:29:03)
Ostatnio zmodyfikował:
Administrator Techniczny
(2019-10-11 12:06:47)

 
 
liczba odwiedzin: 2959831

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X