☰ Menu Prawe Menu ☰
Urząd Gminy Jabłonna
Grafika zawierająca herb Urząd Gminy Jabłonna

Czwartek 29.07.2021

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

Sekretarz

Sekretarz Gminy
Funkcję Sekretarza sprawuje: Agnieszka Sobczak
Tel: 22 7677303

1. Sekretarz wykonuje zadania w zakresie zapewnienia sprawnego działania Urzędu – w szczególności w zakresie koordynacji działań oraz przepływu informacji pomiędzy komórkami organizacyjnymi Urzędu – oraz inne zadania powierzone przez Wójta, w tym nadzór nad jednostkami organizacyjnymi Gminy.
2. Przy wykonywaniu swych kompetencji i zadań Sekretarz działa w granicach określonych imiennymi pełnomocnictwami i upoważnieniami udzielonymi przez Wójta.
3. § 10 ust. 2 pkt. 1, 2, 5 i 6 stosuje się odpowiednio.

4. Do zadań Sekretarza należy w szczególności:
1) nadzór nad zapewnieniem warunków organizacyjnych i technicznych sprawnego funkcjonowania Urzędu;
2) realizacja zadań Urzędu oraz stworzenie bezpiecznych i higienicznych warunków pracy;
3) organizowanie i planowanie pracy Urzędu, nadzór nad jego działalnością z uwzględnieniem dbałości o właściwą obsługę interesantów, sprawny obieg dokumentów oraz załatwianie skarg i wniosków;
4) wdrażanie nowoczesnych metod organizacji;
5) rozstrzyganie sporów kompetencyjnych między pracownikami Urzędu;
6) sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad kierownikami komórek organizacyjnych
w zakresie organizacji pracy i sprawnego wykonywania zadań;
7) przeprowadzanie planowanych i doraźnych kontroli dotyczących funkcjonowania Urzędu, w szczególności kontrola:
a) przestrzegania zasad terminowości i zgodności z prawem postępowania administracyjnego;
b) przestrzegania regulaminów, zarządzeń oraz poleceń służbowych;
c) realizacji wniosków z kontroli zewnętrznych;
8) nadzór nad przygotowywaniem sprawnej obsługi pracy Wójta;
9) przyjmowanie ustnego oświadczenia ostatniej woli spadkodawcy;
10) nadzór nad przygotowaniem projektów uchwał Rady i ich uzasadnień, ich podpisywanie  oraz nadzór nad realizacją podjętych uchwał i zarządzeń Wójta;
11) nadzór, we współpracy ze Skarbnikiem, nad racjonalnym gospodarowaniem środkami rzeczowymi Urzędu;
12) nadzór nad funkcjonowaniem środków łączności, systemu informatycznego Urzędu oraz jego ochrony;
13) nadzór nad prowadzoną w Urzędzie działalnością archiwalną;
14) realizacja zadań związanych z prawidłowym funkcjonowaniem kontroli zarządczej w Urzędzie;
15) realizacja zadań związanych z zapewnieniem prawidłowego przebiegu wyborów organów jednostek samorządu terytorialnego, wyborów do Sejmu i Senatu, wyborów Prezydenta RP, wyborów do Parlamentu Europejskiego oraz referendów ogólnokrajowych i lokalnych;
16) zapewnienie prawidłowego publikowania aktów prawa miejscowego;
17) wykonywanie czynności z zakresu prawa pracy z wyłączeniem nawiązywania i rozwiązywania stosunku pracy oraz ustalania wynagrodzenia wobec Wójta;
18) przygotowywanie odpowiedzi na kierowane do Wójta  interpelacje i wnioski radnych i Komisji;
19) współpraca z sołtysami i organizacja zebrań wiejskich.
5. Szczegółowe zasady wykonywania przez pracowników Urzędu kontroli, o której mowa w ust. 4 pkt. 7, określa odrębne zarządzenie Wójta.

6. Do kompetencji Sekretarza należy sprawowania nadzoru nad działalnością:
1) Wydziału Obsługi Urzędu;
2) Referatu Administracyjno-Gospodarczego;
3) Referatu Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami;
4) Referatu Urbanistyki i Planowania Przestrzennego;
4) Biura Rady Gminy;
5) Biura Spraw Obywatelskich;
6) Stanowiska ds. Kontroli Wewnętrznej.

7. Podczas nieobecności Sekretarza jego obowiązki wykonuje Zastępca Wójta.
 

 

Wytworzył:
adm.
Udostępnił:
Administrator Techniczny
(2003-06-26 08:52:08)
Ostatnio zmodyfikował:
Administrator Techniczny
(2017-09-04 08:48:15)

 
 
liczba odwiedzin: 2959831

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X